x تبلیغات
توصیه های دندانپزشک متخصص لثه و کاشت ایمپلنت دندان

برند خوب ایمپلنت ارزان در تهران

  برند خوب ایمپلنت ارزان در تهران 

در حوزه پزشکی و دندانپزشکی، ایمپلنت ها به عنوان راهکاری برای جایگزینی دندان های گمشده بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. در حال حاضر، با توجه به پیشرفت های فناوری و علم پزشکی، امکان انجام عملیات ایمپلنت در تهران به صورت ارزان و با کیفیت بالا وجود دارد.

ادامه مطلب

قیمت ایمپلنت دندان جلو با عقب فرق دارد؟

 قیمت ایمپلنت دندان جلو با عقب فرق دارد؟

در حوزه زیبایی و بهبود ظاهری دندان‌ها، ایمپلنت دندان یکی از روش‌های محبوب برای جایگزینی دندان‌های گم شده است. ایمپلنت دندان به عنوان یک جراحی پیچیده و حساس شناخته می‌شود که نیازمند تخصص و تجربه کارشناسان متخصص در زمینه آن است. یکی از سوالات متداول که ممکن است برای بسیاری از افراد پیش بیاید، قیمت ایمپلنت دندان جلو و عقب آیا تفاوتی دارد یا خیر؟

ادامه مطلب

مسکن قوی برای درد دندان

 مسکن قوی برای درد دندان  


درد دندان یکی از مشکلات شایعی است که بسیاری از افراد با آن مواجه می‌شوند. این درد می‌تواند بسیار شدید و ناگهانی باشد و باعث ایجاد اختلال در زندگی روزمره فرد شود. از آنجایی که درمان درد دندان باید به روش‌های حرفه‌ای و با استفاده از داروهای مناسب صورت گیرد، استفاده از مسکن‌های قوی می‌تواند به عنوان یک راه حل مؤقت برای کاهش درد در نظر گرفته شود.


مسکن‌های قوی که برای درمان درد دندان استفاده می‌شوند، به دلیل داشتن ترکیبات قوی و قابل اعتماد، می‌توانند به صورت سریع و مؤثر در کاهش درد و احساس تسکین کمک کنند. در این مقاله به بررسی برخی از مسکن‌های قوی برای درمان درد دندان پرداخته شده است.

 

ادامه مطلب

قیمت ایمپلنت کل فک بالا با سینوس

 ایمپلنت یکی از روش‌های جایگزین برای درمان افتادگی دندان‌ها و یا عدم وجود دندان در دهان است. در این روش، یک پیچ از فلزات سنگین به عنوان جایگزین دندان در محل افتادگی قرار می‌گیرد و به سازگاری با بافت‌های دهان کمک می‌کند. یکی از نوع ایمپلنت، ایمپلنت کل فک بالا با سینوس است که در این مقاله به بررسی قیمت این نوع ایمپلنت پرداخته می‌شود.

ادامه مطلب

علت درد دندان بعد از پر کردن چیست

 علت درد دندان بعد از پر کردن چیست  

 درد دندان یکی از مشکلات شایعی است که بسیاری از افراد با آن روبرو می‌شوند. این درد ممکن است به دلیل چندین عامل مختلفی از جمله پوسیدگی دندان‌ها، التهاب لثه، ترک دندان، نخوردن غذا به درستی و یا پر کردن دندان‌ها باشد. در این مقاله به معرفی درد دندان بعد از پر کردن خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب

برای خوابیدن بعد از ایمپلنت چه باید کرد؟

برای خوابیدن بعد از ایمپلنت چه باید کرد؟

پس از ایمپلنت دندان، باید به مدت حداقل ۲۴ ساعت غذا خوردن و نوشیدن از دهان خودداری کنید و به هیچ عنوان نباید سیگار کشیده شود.

نحوه خوابیدن بعد ایمپلنت

ادامه مطلب

فرایند و مزیت ایپلنت دندان

 

مزایای ایمپلنت دندان

بازگشت اعتماد به نفس و لبخند زیبا و طبیعی: ایمپلنت دندان، به دندان‌های طبیعی شما به شدت شباهت دارد و قابلیت برگرداندن لبخند زیبا و طبیعی را دارد.

ادامه مطلب

تفاوت ایمپلنت فوری و معمولی

 

تفاوت ایمپلنت فوری و معمولی

 

به عنوان مثال، ایمپلنت فوری معمولاً برای جایگزینی دندان های جلویی که تحت فشار قرار نمی گیرند و یا به صورت تکی و در موارد اضطراری استفاده می شود. در موارد دیگر، به دلیل عدم استقامت و استحکام کافی ایمپلنت و همچنین بدلیل مشکلات زیستی که ممکن است با ایمپلنت فوری پیش آید، روش ایمپلنت معمولی بهترین گزینه است. در هر صورت، قبل از تصمیم گیری در مورد روش مناسب برای جایگزینی دندان، بهتر است با دندانپزشک خود مشورت کنید.

ادامه مطلب

بررسی ایمپلنت فوری با متخصص دندانپزشکی و لثه

 بررسی ایمپلنت فوری با متخصص دندانپزشکی و لثه

ایمپلنت فوری یک روش جدید و موثر برای جایگزینی دندان های گم شده است. در این روش، دندان جایگزین به صورت فوری پس از جراحی ایمپلنت قرار داده می شود. این روش به دلیل سرعت بیشتر بهبودی و کاهش زمان درمان، از جمله روش های محبوب برای جایگزینی دندان است.

 

این روش با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته جراحی ایمپلنت، امکاناتی را برای جایگزینی دندان های گم شده در کوتاهترین زمان ممکن فراهم می کند. در این روش، پس از ایجاد یک شکاف در لثه برای نصب ایمپلنت، دندان مصنوعی به سرعت روی ایمپلنت قرار می گیرد و بستر مناسبی برای بهبودی سریع فراهم می کند.

ادامه مطلب

ایمپلنت یک روزه یا در یک روز با تحویل روکش

ایمپلنت یک روزه یا در یک روز با تحویل روکش

ایمپلنت دندان به دلیل قابلیت تعویض و استفاده طولانی مدت، در طی سال‌ها به یک راه حل دائمی برای جایگزینی دندان‌های فاسد و یا گم شده تبدیل شده است. با این حال، نگهداری و مراقبت مناسب از این ایمپلنت‌ها بسیار مهم است تا بتوانید از آن‌ها برای مدت طولانی استفاده کنید.

 

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد